Het beste van het beste: wall led van Screenlink

Led schermen

Als je een eigen bedrijf hebt en je wilt je meer kenbaar maken of acties beter laten zien aan klanten, kan narrowcasting je hier enorm bij helpen. Narrowcasting is eigenlijk informatie overbrengen naar een bepaalde doelgroep. Narrowcasting kan je gebruiken om bijvoorbeeld reclame te maken in een winkel, bijvoorbeeld als er pannenkoeken in de aanbieding zijn, dan kan je deze aanbieding op een grote wall led (andere benaming voor een led scherm) laten zien, dit trekt de aandacht en dus wordt de aanbieding door meer mensen gezien.

Reclame maken

Waar kan je het beste een wall led kopen?

Of je nou een wall led wilt kopen met additionele software, of alleen de software voor op je wall-led, bij Screenlink kan het. Met een eigen software kan het bedrijf je helpen om te investeren in narrowcasting. Om goed gebruik te maken van narrowcasting moet je de schermen met informatie wel zelf kunnen veranderen, met de software die ontwikkeld is door Screenlink kun je gemakkelijk terecht bij de besturing van deze schermen en dit is zo versimpeld dat je het iedereen kan leren binnen een mum van tijd. Als jij eraan denkt deze wall-led met software of alleen de software aan te schaffen, neem dan een kijkje op de website van Screenlink.