Reserveringssysteem vergaderzalen

      Geen reacties op Reserveringssysteem vergaderzalen

Heeft u één, twee of 50 vergaderzalen? Het maakt niet uit – u wilt de bezetting te allen tijde op de voet kunnen volgen. U kunt reserveringen natuurlijk telefonisch of via e-mail organiseren, maar dit is omslachtig en onhandig. Bovendien schrikt het gasten af, aangezien de concurrentie misschien wel een online reserveringssysteem aanbiedt. U moet dus innoveren, we leven tenslotte in het jaar 2020.

Registratiesysteem

Met het reserveringssysteem voor vergaderzalen van MICE Operations kunt u makkelijk uw vergaderruimte verhuren. Gasten kunnen zelf, via de website van uw organisatie, een offerte aanvragen voor een beschikbare vergaderruimte. Dit heeft uiteraard enkele grote voordelen. We sommen ze even voor u op.

Ten eerste is het erg kostenefficiënt. Het systeem regelt namelijk zichzelf. U hoeft enkel tussen te komen bij vragen van de klant. Gasten kunnen zelf een geschikt tijdstip kiezen en vervolgens reserveren. U hoeft niet langer personeel in te zetten die zich met dit soort taken bezighoudt.

Bovendien is het systeem erg tijdbesparend. U hoeft zich niet langer bezig te houden met reserveringen en agenda’s. Laat dit met een gerust hart over aan het virtuele reserveringssysteem. U kunt zich bezighouden met wat er écht toe doet.

Ook is het systeem erg ontwikkeld. Zowel jij, je medewerkers als je gast hebben een eigen account. Als er iets aangepast wordt, kan iedereen dit onmiddelijk zien via de online applicatie. Offertes, werklijsten, en draaiboeken: u stelt ze samen met één druk op de knop. Administratie was nog nooit zo eenvoudig.

Ten slotte is het systeem erg handig en snel. U heeft direct zicht op de wensen en voorkeuren van de gast, zodat u hierop kunt inspelen. And last but not least: de klant krijgt binnen luttele minuten een offerte op maat.

Interesse?

Wenst u uw vergaderzaal op een efficiënte manier te verhuren? Ontdek hier meer over het reserveringssysteem voor vergaderzalen.